.
  • איך הילד שלי ישב מרוכז 45 דקות בכיתה?
  • איך אפשר לעזור לו לפתח דימוי גוף וביטחון עצמי?
  • איך להכין אותו מבחינה רגשית?
  • איך הוא יסתדר מבחינה חברתית?
  • איך אפשר לשמר את עולם הדימיון והיצירתיות?

 אם השאלות האלו מטרידות גם אתכם לקראת העלייה של ילדיכם לכיתה א', התכנית הזו מיועדת לכם!

אם גם אתם מבינים שהכנה אמיתית לכיתה א´, ולחיים בכלל, לא מתבטאת רק בלימוד כתיבה, קריאה וחשבון, אלא מתייחסת להתפתחות תקינה של מערכת החושים, התנועה והתיאום ביניהן,
תשמחו לדעת שאפשר לפתח אותם הרבה לפני כיתה א'. 

במיוחד בשביל הורים שנחושים בדעתם לקדם את הילדים שלהם בדרך מהנה ומשחקית, ריכזתי את מיטב הידע שאספתי ופיתחתי במהלך העשור האחרון במקום אחד:
בתכנית "הכנה לכיתה א' בגן המשחקים" 

זוית חדשה ומיקוד

"הקורס הכנה לכיתה א' שרק התחלתי (אני בשיעור השלישי...) כבר נותן זויות חשיבה חדשה ומיקוד על דברים שלא העלתי על דעתי , תודה תודה תודה!!!!"


שרית

למידה אחרת

"כגננת מאוד התחברתי לנושא של למידה אחרת, הצורך להיות חזקים בתחומים גופניים במיומנויות שונות רגשיות וחברתיות כגורם להצלחה במעברים ובעיקר במעבר מהגן לכיתה א. כמו כן מאוד מצא חן בעיני הדגשת הרעיון שהגן אינו מקום להכנה לשלב הבא של החיים אלא הוא ההווה של הילד וכרגע אנו מחזקים את מה שצריך וניתן ברגע הזה"


אורלי

מה תתן לכם התכנית "הכנה לכיתה א' בגן המשחקים"?

תלמדו דרך פשוטה וישימה שתעזור לכם להוביל את ילדכם לפתח כישורי למידה חשובים לכיתה א'.

תטמיעו שגרת פעילות בגן המשחקים שתאפשר לילדיכם את הזמן הדרוש לפיתוח הכישורים.

תפתחו מיומנות לזיהוי הפוטנציאל של הנכס המניב שיש לכם בגן המשחקים, ותוכלו להמיר את המיומנות הזו גם לסביבות אחרות.

תוכלו להוביל את הילדים שלכם להישגים, במינימום השקעה של זמן וכסף.

תרוויחו זמן איכות פעיל ואפקטיבי עם הילד שלכם, הממוקד במיומנויות הדרושות לכיתה א'.

תגלו את הילד שלכם. תלמדו איך להתבונן במשחק החופשי שלו, תגלו את הכישורים שלו ואת המיומנויות שצריך לחזק אצלו, ותדעו איזו פעילות כדאי שיעשה.

בסיום התכנית, הילדים שלכם יצברו חוויות שיחזקו את תחושת המסוגלות שלהם ויפתחו "שרירים" שלא שמים עליהם מספיק דגש במערכת החינוך [שרירי האומץ, היצירתיות, הסקרנות, העמידה באתגר...]

אין כאן קסמים!
יש כאן מסגרת מסודרת ומובנית שתכוון אתכם ואת ילדכם להתמקדות בעיקר, לנחישות ולהתמדה בעשייה ולמניעת תסכולים וחששות.

מהו הייחוד בתכנית "הכנה לכיתה א' בגן המשחקים"?

זוהי התכנית היחידה בארץ שהופכת את גן המשחקים לסביבה מנצחת להכנת הילדים לכיתה א' ולפיתוח כישורים לחיים.

לא עוד חוברות עבודה מעיקות ומתישות. התכנית תתן לכם כלים מעשיים כדי להכין את ילדיכם לכיתה א' בגישה משחקית ומהנה, בלי לשבת וללמוד, ובלי מחברת ועיפרון

64 סרטונים קצרים וממוקדים, ב-30 שיעורים שנפתחים לכם מדי יום, ויספקו לכם 6 שעות של גישה אחרת להכנה לכיתה א'!

תוך שעה תפתח בפניכם התכנית, ומדי יום תקבלו מייל על פתיחת שיעור נוסף, כל זאת על מנת להבטיח שהתכנית תהיה בתודעה שלכם למשך 30 הימים הבאים, ותוכלו להטמיע את הפעילויות השונות. 

התכנית תאפשר לכם ליצור זמן איכות משמעותי בגן המשחקים, גם עם האחים הנוספים.

התכנית נשארת לכם ללא הגבלת זמן, כך שתוכלו לחזור ולצפות שוב ושוב בהדרכות, לרענן את הזיכרון וליישם את ההסברים.

כדי ללמוד את התכנית, אתם לא צריכים לצאת מהבית, להתקע בפקקים ולחפש חנייה. אתם יכולים להשאר בבית, עם כוס קפה, ואפילו עם פיז'מה... :)

התכנית נמצאת באתר פרטי והגישה אליו היא רק באמצעות סיסמא אישית.

זוהי ההזדמנות שלכם לדאוג לילדיכם,
כי אין כמו אחריות ואכפתיות של הורים.

כאן תקבלו את הכלים להכנת הילדים להצלחה בכיתה א'
בכיף ובהנאה, וללא חוברות עבודה!

הוא הרגיש מאוד חשוב...

"הבן שבגללו (בזכותו) נרשמתי לקורס נהנה מאד מהפעילויות. הוא הרגיש מאד חשוב כשהלכנו בתחילת הקורס לסרוק את גני המשחקים, ורתם גם חברים לעזור לו לבדוק את המתקנים.

הבן הקטן (שהיה בן 3) נהנה מאד גם הוא מכל המשחקים, והגדול מאד התגאה להסביר לו אילו שרירים הוא מחזק בכל פעילות"

עינת

דברייך מקצועיים ומעוררי מחשבה

"יערה, כמה שמחתי לשמוע את דברייך בעולם בו נפתחים חוגים כה רבים להכנה לכיתה א' שתכליתם העיקרית היא הכרת האותיות, הכרות פונולוגית וחשבון, כשהצד הרגשי חברתי נדחק לא פעם למטרה משנית.
כגננת ותיקה שמחתי מאוד לשמוע את דברייך המקצועיים מעוררי החשיבה"

נירית

משחק הוא למידה

"הדבר החשוב ביותר שלקחתי מהקורס זה העובדה שגם משחק בגן הילדים הוא למידה חשובה, ובמיוחד אני, כמורה לחנ"מ, שתלמידי לא תמיד מאלה שמסוגלים ללמוד מול שולחן עם מחברת ועפרון, יכולה להשתמש בזה המון, ולא להרגיש שאני מבזבזת את הזמן" 

יעל

להמשיך לעודד

"...הקורס הזכיר לי שצריך להמשיך לעודד, ולחשוף לאפשרויות מגוונות של תנועה וטיפוס"

רינה

אחריות ההורה

"...כאן בדיוק נכנס הקטע של להכיר את הילד ולדעת את האיכויות של כל ילד וילד. לא מדובר רק על פונקציה של גיל. .זוהי אחריות ההורה ללמוד את הילד. השיעור על נושא הבטיחות עשה לי סדר בראש".

אלנה

פרוייקט מציל חיים

"תודה רבה על הרמת הפרוייקט המדהים. הנושא כל כך חשוב וניתן להגדירו כמציל חיים. מצער שאין היום ידע בנושא, אבל טוב שיש אנשים טובים שמרימים את הכפפה"

יוסף

למי מתאימה התכנית "הכנה לכיתה א' בגן המשחקים"?

אם אתם הורים לילדים מגיל 3-6, וחשוב לכם לקחת אחריות על הצלחת הילד שלכם - התכנית מתאימה לכם!

אם אתם מבינים שהתמקדות בתחום המוטורי היא הבסיס למוכנות ללמידה - התכנית מתאימה לכם!

אם אתם רוצים להכין את ילדיכם לכיתה א' בכיף ובהנאה, וללא חוברות עבודה - התכנית מתאימה לכם!

אם אתם מתכוונים להגיע לגן המשחקים לפחות 2-3 בשבוע ומתכוונים להיות במצב של עשייה ולא במצב של אי ידיעה - התכנית מתאימה לכם!

אם אתם מוכנים להשקיע זמן וכסף בלימוד דרך מהנה וחווייתית לפיתוח מיומנויות בסיסיות שישפרו את יכולת הלמידה של הילדים שלכם - התכנית מתאימה לכם!

"אם תתן לאיש עני דג, הוא יהיה שבע יום אחד.
אם תלמד אותו לדוג, הוא יהיה שבע כל החיים"

מה אתם רוצים עבור הילד שלכם?
תלות או עצמאות?

חשוב לי שיצטרפו לתכנית רק הורים מחוייבים שמוכנים להשקיע בילדים שלהם בגן המשחקים, ולכן התכנית לא מתאימה לכולם.
למי התכנית לא מתאימה?

אם לדעתם זו אחריות מערכת החינוך להכין את ילדיכם לכיתה א'.

אם אין לכם כרגע זמן להגיע לגן המשחקים וליישם.

אם לדעתכם חוברות העבודה המסורתיות ולומדות במחשב, מכינות את ילדיכם בצורה המיטבית לכיתה א'.

אם ההכנה לכיתה א' של הילד שלכם, לא נמצאת כרגע בראש סדר העדיפויות שלכם.

אם אתם חושבים שבגן משחקים הילדים לא לומדים שום דבר ורק משחקים להנאתם.

מטפלים נכבדים.
אני שמחה שגם אתם כאן...
את התכנית הזו פיתחתי עבור הורים על מנת לתת להם כלים לתרום להתפתחות הילדים שלהם ולעזור להם לפתח מיומנויות לימודיות חשובות. אני יודעת שגם אתם כאנשי מקצוע, כמטפלים, זקוקים לרעיונות חדשים ואני שמחה לקבל תגובות על אימוץ הרעיונות האלה.
בשבילכם, התכנית הזו היא 'ספרות מקצועית' ששווה המון כסף ולא תמצאו אותה בשום מקום אחר. אל תפספסו את ההזדמנות במחיר המיוחד.

***

התכנית היא הזדמנות לקבל כלים שיעזרו לך להכין את ילדך לכיתה א'
בצורה חווייתית ביותר.

התכנית היא הזדמנות ללמד את הילד שלך כיצד לסמוך על עצמו,
כיצד לדאוג לבטיחות שלו, כיצד להכיר את גבולות היכולת שלו.


התכנית היא הזדמנות לגלות כיצד אפשר לפתח ביטחון עצמי,
להתגבר על פחדים, לפתח יצירתיות, להציב אתגרים ולעמוד בהם, בדרך מהנה.

ויש גם 4 בונוסים [בשווי 307 ₪] 
שיעטפו את ילדך בהזדמנויות נוספות למשחק ערכי,
שיתרום להתפתחותם ולמוכנותם לכיתה א'.

בגן המשחקים | בבית | בנסיעה המשפחתית

הספר "האוצר שמתחת לנדנדה" ישלח לביתכם בדואר רשום [בשווי 128 ₪]
לפרטים נוספים על הספר, לחצו כאן <<<

"משחק בתחתית" שיעודד את הילדים לפעילות עשירה ומגוונת בגן המשחקים [בשווי 35 ₪]

"שמים פס על הרצפה" - קורס אינטרנטי עם 21 סרטונים שיעודדו את הילדים לפעילות מוטורית בתוך הבית, בלי לעשות בלאגן או נזק
[בשווי 77 ₪]
לפרטים נוספים על הקורס, לחצו כאן <<<

"3 דרכים משחקים לנסיעה המשפחתית" - טריק חכם לנסיעה המשפחתית + קורס אינטרנטי עם 3 משחקים להכנה עצמית, שיעבירו את הנסיעה בכיף ובהנאה, ויהפכו אותה לחוויתית יותר עם ערך לימודי מוסף [בשווי 67 ₪]
לפרטים נוספים על הקורס, לחצו כאן <<<

* * *

אילו שיעורים יש בתכנית "הכנה לכיתה א' בגן המשחקים"?

הנה כמה דוגמאות מתוך 30 השיעורים:

איך לפתח את השרירים שיעזרו בישיבה זקופה למשך זמן רב?

איך לפתח ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות?

איך לפתח את השרירים שדרושים לכתיבה?

איך לתרגל עמידה באתגרים?  

איך להעשיר את השפה לתקשורת טובה יותר?

איך לשתף פעולה עם עוד ילדים?

גאומטריה חווייתית בגן המשחקים.

איך לפתח קשר עין-יד שיעזור בהעתקה מהלוח? 

איך להתמודד עם "כשלונות" ותסכולים?

איך לתרגל מיומנויות חברתיות כמו עמידה בתור ודחיית סיפוקים?

תרגולי חשבון בלי מחברת ועיפרון.

ועוד ועוד...

מהי ההשקעה שלכם בילדיכם?

מחיר התכנית היא -.547
והיא כוללת 4 בונוסים בשווי 307 ₪

התשלום הינו חד פעמי, והתכנית נשארת לכם לתמיד!

יש לכם שאלה או התלבטות כלשהי?
אני זמינה בשבילכם בטלפון או במייל:

 054-2490390 | yaarahaham@gmail.com

אין לכם מה להפסיד, הסיכון כולו עלי!

***

שאלות נפוצות

- למה בכלל צריך תכנית? האם לא מספיק ללכת עם הילד לגן המשחקים?

ההבדל בין השתתפות בקורס ממוקד לבין משחק חופשי ללא הכוונה, הוא כמו ההבדל בין טיול מתוכנן לחו"ל לבין נסיעה ללא תכנון. בטיול ללא תכנון אפשר לעבור ליד מקום מרתק אבל לא להכנס אליו כי פשוט לא ידעתם עליו, או, לתכנן מראש את המקומות שאתם רוצים להיות בהם וכך למצות את מלוא הזמן בבילוי בנפלאות המקום.
כך גם באמצעות קורס הכנה לכיתה א' ממוקד, שמאיר את הבילוי בגן המשחקים מזווית שלא הכרתם, מציע רעיונות חליפיים למתקנים חסרים, מקשר בין הדרישות מילד העולה לכיתה א' לבין ההזדמנויות בגן המשחקים לפיתוח אותן מיומנויות חשובות.

- כמה זמן אורך כל שיעור?

בעידן מאוד מהיר ומיידי, שאין זמן לקרוא או לצפות בתכנים ארוכים, בחרתי לפרק את החומר ל"ביסים" קטנים, ולכן, רוב השיעורים אורכים כ-10 דקות בלבד, על מנת לאפשר לכם להתמקד כל יום בנושא אחר.

- האם התכנית מתאימה רק להורים לילדים העולים לכיתה א'?

כתשובה אצטט תגובה של אמא...
"אני חייבת לשתף אותך שאני אמא לבת שנתיים וחצי, עוד מעט.

את הדברים שלמדתי ממך אני כבר מתרגלת ואכן כולם מתפעלים מהיכולות המוטוריות של הקטנה.
אני כל כך שמחה שזכינו בך ושאת מעלה את הנושא ואת הקשר שבין פעילות גופנית להתמודדות חברתית ויכולות קוגניטיביות. 
מקווה שיחד נוכל ליצור שינוי ולהעלות את המודעות לחשיבות הנושא" [מור]

אז אפשר להבין שגם ילדים מגיל שנתיים יכולים להתחיל לתרגל מיומנויות שיעזרו להם בכיתה א' וגם אנשי מקצוע העובדים עם ילדים יקבלו הרבה תועלות וזויות ראיה אחרות על הפעילות בגני המשחקים, שלא קיימות היום בשום מקור מידע אחר.

- אני בתקופה מאוד עמוסה, האם כדאי לי להרשם עכשיו או לחכות למחזור הבא?

ההכנה לכיתה א' לא נגמרת ביום הראשון ללימודים, ולמעשה מטרת הקורס היא לתת כלים למיצוי הפוטנציאל של גני המשחקים בפיתוח מיומנויות הנדרשות בבית הספר.
פיתוח מיומנויות דורש זמן לתרגול וככל שתקדימו לתרגל כך יגיעו הילדים מוכנים יותר.
הקורס הוא עצמאי ולכן ניתן להרשם אליו בכל זמן שהוא, אבל די בוודאות המחיר יעלה.

- גן המשחקים הוא לא מקום מסוכן? אני קצת חוששת בגלל פגיעות אפשריות...

רוב ההורים חוששים כשהם הולכים עם הילדים שלהם לגן המשחקים, מפגיעה פיזית כמו שריטה, פצע, חבורה או שבר, שמצריכים טיפול רפואי.

אבל חשוב להבין שפגיעה יכולה להיות גם פגיעה נפשית מעצם העובדה שהילד לא הולך לגן המשחקים ולא מתנסה במגוון של פעילויות גופניות חשובות, והחסך הזה גורם לו לדימוי גוף נמוך ולהערכה עצמית נמוכה, שמצריכה לעיתים טיפול פסיכולוגי.

פגיעה יכולה להיות גם פגיעה מוטורית מעצם העובדה שהילד לא הולך לגן המשחקים ולא אימן שרירים מסויימים, כמו שרירי חגורת הכתפיים, שגרמו לו לבעיות ביציבה, לקשיים בכתיבה, והוא נזקק לטיפולים של ריפוי בעיסוק.

אף אחד לא רוצה להיפגע, אבל, איזו פגיעה עדיפה? פגיעה כתוצאה מפעילות התפתחותית-לימודית חשובה, או פגיעה כתוצאה מהימנעות ומחסך?

הסטטיסטיקות מראות שישנם הרבה יותר תאונות בבית "הבטוח" מאשר בגני המשחקים, אך למרות זאת, ההורה אחראי על הילד בזמן הפעילות ועליו להשגיח עליו.

גני המשחקים, עם חיפוי הקרקע התקני שמונע פציעות חמורות, הוא המקום הבטוח ביותר למשחק של ילדים,
כי על חוסר משחק ותנועה בגיל הצעיר, לא ניתן לפצות בגיל מאוחר יותר.

- כבר רכשתי חלק מהבונוסים שאת נותנת, האם אפשר לקבל זיכוי?

בהחלט כן!
אם רכשתם בעבר את הספר "האוצר שמתחת לנדנדה", או את אחד הבונוסים הנוספים, שלחו לי את החשבונית ואשלח לכם קישור למחיר התכנית "הכנה לכיתה א' בגן המשחקים" לאחר קיזוז סכום הבונוס.

*****


***********************************
ההרשמה בעיצומה!

***********************************

"בני אדם פחות מצטערים על כשלונות
והרבה יותר מצטערים על מה שרצו לעשות ולא עשו"

***

למה כדאי לכם ללמוד ממני?

כבר למעלה מ-10 שנים שאני חוקרת, יועצת, מתכננת גני משחקים, ולאחרונה הוצאתי לאור אות הספר היחיד בארץ העוסק בתחום גני המשחקים "האוצר שמתחת לנדנדה".

אתחיל מזה שיש לי 4 ילדים שבזכותם הגעתי לתחום של סביבות משחק של ילדים.

סיימתי תואר ראשון (BScTe) בהצטיינות בעיצוב תעשייתי בחולון ותואר שני (MSc) בעיצוב תעשייתי בטכניון.

כשביליתי עם הילדים שלי בגן משחקים, שמתי לב שיש ילדים, ובייחוד הבת הגדולה שלי, שפועלים על המתקנים שלא על פי "הוראות היצרן", ותהיתי האם "הוראות היצרן" מחייבות את הילדים בגן משחקים?  האם מותר לילדים לעשות מה שהמתקן מאפשר להם ולא מה ש"המשורר התכוון"?  ולַמה בעצם הילדים יצירתיים על מתקני המשחק, האם זה מפני שהמתקנים לא עונים על הצרכים שלהם או שישנן סיבות אחרות?

גם נושא הסכנות בגני המשחקים עניין אותי, ובעיקר את הגורמים לסכנות. האם גן משחקים חדש, שהוקם אתמול, ועבר את כל הבדיקות של מכון התקנים שמצאו שכל מתקני המשחק תקינים לשימוש ואין אף ליקוי בטיחות, האם הוא אכן בטוח לשימוש? האם אין גורמים אחרים שיוצרים סכנות? ומי אחראי על מניעת הסכנות?

זה היה הגרעין למחקר שעשיתי במסגרת התואר השני "התאמת מתקני משחק לצרכים ולהתנהגות של ילדים", בהנחייתה של פרופ' רחל זבה. זה היה המחקר הראשון בארץ שעסק בתחום של גני משחקים, ועל עבודת המחקר הזו קיבלתי פרס מצויינות במחקר.

אז עשיתי עבודת מאסטר וקיבלתי בזכותה את התואר השני, והיא יכלה לשבת לה בשקט על מדף עבודות התזה בטכניון, אבל משהו הציק לי, לא יכולתי לתת לנושא כזה, שנוגע לכל הילדים במדינת ישראל, להעלם, ראיתי איך מתקני הילדות האתגריים שלנו הלכו ונעלמו מהנוף, ואת מקומם תפסו מתקני משחק הרבה פחות אתגריים, ולעיתים הם אפילו עלבון לאינטיליגנציה הגופנית של הילדים, ראיתי איך הכיוון של גני המשחקים הולך יותר ויותר לכיוון הבטיחותי, והבנתי עד כמה גני משחקים, שקהל היעד העיקרי שלו הם ילדים, אינו מטופל על ידי אנשים המבינים בחינוך ובצרכים של ילדים, ושאין אף אחד שמאזן את ההסתכלות על גני המשחקים עם הצד ההתפתחותי של הילדים.

לא יכולתי לשבת בשקט. ידעתי שיש לי את הידע ואת היכולת לעורר למודעות ולעשות שינוי ברמה הארצית.

באחד המאמרים שקראתי היה כתוב: "אנשי חינוך אינם מבינים בתכנון, ואנשי תכנון אינם מבינים בחינוך", ולמעשה, מאחר ובאתי מרקע של עיצוב ותכנון, ואת התזה עשיתי בנושא צרכים והתנהגות של ילדים, אני עושה שילוב בין התכנון לבין החינוך, ובכך אני נותנת את המענה הטוב ביותר לצרכים של הילדים.

המשכתי לחקור באופן אישי את גני המשחקים גם לאחר סיום הלימודים. סקרתי כ-700 גני משחקים בכל רחבי הארץ (זהו הסקר היחיד שנעשה אי פעם בארץ...) וגיליתי שגני המשחקים לא עונים על צרכים מאוד חשובים להתפתחות הילדים.

החזון שלי הוא...

להעלות את המודעות של הציבור לחשיבות הפעילות בגן המשחקים להתפתחות הילדים, ולעשות שינוי, ברמה הארצית, בהרכב המתקנים שהילדים שלנו נחשפים אליהם מדי יום.

החלום שלי הוא...
להביא לעולם כלים פשוטים, מעשיים, ונגישים לכל אחד, שילמדו את הילדים לסמוך על עצמם, לקחת אחריות על מעשיהם, לשמור על עצמם ולהתמודד עם אתגרים, וזאת באמצעות משחק של כיף והנאה בגן המשחקים.

מאות הורים, גננות, אנשי בטיחות כבר נחשפו "לשפה שלי" ואני שמחה לראות התעוררות וניצני מודעות ומוכנות לעשות שינוי.

על מנת לעזור למאות אלפי הורים בכל רחבי הארץ, ולתת להם כלים למימוש הפוטנציאל שיש בפעילות בגן המשחקים להתפתחות הילדים, ובייחוד בשלב המעבר החד בין הגן לבית הספר, החלטתי לפתח את הקורס הזה "הכנה לכיתה א' בגן המשחקים".

שתפו את חבריכם על מנת שגם הם
יוכלו להכין את ילדיהם לכיתה א' בגן המשחקים.

נוצר באמצעות מערכת רב דף מבית רב מסר

.